2012. június 22., péntek

Süni kenyér minden földi jóval


Rákapattam a gyerekeket a jópofa kenyerekre, így most már bombáznak a különböző ötletekkel! :-) Így született meg ez a süni kenyér, amelynek hátát bőven megszurkáltam fogpiszkálóval, rajtuk különböző finomságokkal: sonka, többféle sajt, uborka, olívabogyó, retek. A sün forma mellé csináltam egy kis kígyócskát is, hogy abból vágjunk szeleteket először és ne kelljen rögtön megvágni a sünit. Öröm volt nézni ahogy fogytak a süni tüskéi és ezzel párhuzamosan megtelt a két kis gyomrocska zöldséggel és sajttal! :-)
A tészta a polip kenyér szendvicstésztájából készült, annyi különbséggel, hogy most a liszt egy részét teljes kiőrlésű rozslisztre cseréltem + nem mazsolával csináltam a szemeket, hanem egy kis darab tésztát megszíneztem kakaóporral.


9 megjegyzés:

heti menük írta...

De aranyos ötlet! Az én gyerkőceim is odáig lennének egy így tálalt reggeliért vagy tízóraiért vagy vacsoráért! Szuperság:)

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon ötletes! Szeretnék gyerek lenni nálad:))

Ditka írta...

Nagyon jól néz ki, jó ötleteik vannak a gyerekeidnek.

teller-cake írta...

Köszi mindenkinek! Hát igen, ötletekért nem kell a szomszédba mennem... :-)))

HajniZoli írta...

Nagyon kreatívak vagytok! Ki kell próbáljam, nálunk is megennék így a zöldséget?:)

teller-cake írta...

Szerintem igen!! :-)

Judóca írta...

:))) Ti aztán kreatív család vagytok!!!! Nagyon jó pofa!

Édes történetek írta...

Hihetetlenül jópofa!!!

teller-cake írta...

Judóca, Szilvi, köszi!!