2012. augusztus 20., hétfő

Csigás zsemlék és polip kenyér Illéskrisz játékára


Illéskrisz meghirdetett a blogján egy játékot, amelynek keretében a kenyér ünnepére való készülődés okán mindenki megoszthatja kedvenc kenyér-receptjét. Az én kedvencem jelenleg az úgynevezett "szendvicstésztából" készített kenyér amit a múltkorában polip alakban készítettem el. Ezzel a kenyérrel neveztem be Kriszti játékára, a készítés módja itt tekinthető meg.


Na és hogy valami újat is hozzak, múlt héten csiga alakú zsemlécskéket sütöttem a gyerekeknek a szóban forgó tésztából, amelyek testét szezámmaggal szórtam meg, a szarvak pedig fogpiszkálóra szúrt sajtdarabokból készültek. Volt is nagy öröm az asztalnál! :)))
Készült már nálam krokodil-, teknősbéka-, sündisznó-alakú péksütemény is, és szerencsére a gyermekeim kifogyhatatlanok az ötletekből! :)))


7 megjegyzés:

Kati írta...

De jók ezek a csigák:)

Csilla írta...

Gratulálok!! Az ötletet adóknak, és a kivitelezőnek is!! :)))

marisz57 írta...

Hát te ebben is nagyon ügyes vagy ám!

Erika írta...

De jó, ez a polip kenyérke nagyon fogyna főleg a kislányomnak tetszene nagyon:) Sajnos a játékról most lecsúsztam, de azért mentem ezt a receptet!

teller-cake írta...

Köszi lányok! :))

tellerke írta...

Én is akarok ilyet ENNI tes'vérem :)))

teller-cake írta...

Nyisd az ablakot, küldöm fénypostán! :)