2013. február 6., szerda

Sacher torta Miki egérrel


A már jól bevált, megszokott Sacher tortámat hozom újra (recept itt), csak most éppen Miki egér díszítéssel. Edit barátnőm kisfia, Bendegúz kérte ezt a tortát a 3. születésnapjára. Az a tapasztalatom, hogy a gyerekek és szülők egyaránt szeretik ezt a csupa-csoki tortát, hiszen nagyon finom a benne lapuló baracklekvár-réteg és nem tudnak vele annyira maszatolni a kicsik, mint egy krémes tortával.

Az egyszerű, puritán külső pedig jól díszíthető, készült már nálam jó pár változata, pl: dominós vagy Luigi-s a Verdákból.

Isten éltessen nagyon sokáig, Bendegúz! :)

13 megjegyzés:

HajniZoli írta...

Nagyon szépen, simán bevontad csokival az egész tortát! Az ilyen bevonat nekem eléggé hepe-hupásra szokott sikeredni:-)
Gondolom örült neki a kis hároméves legényke:-)

Györgyi írta...

Naná, hogy megint nagyon ügyes voltál:))))!

Böbe írta...

Nagyon szép lett a tortád! Boldog Születésnapot kivánok a kis ünnepeltnek!

Borso írta...

Nagyon cuki! Én még sose rajzoltam tortára, most kedvet kaptam. :) Tudnál pár tippet mondani h mivel festetted illetve h milyen felületre? Ostyalap?

teller-cake írta...

HajniZoli: köszi, ez a csoki most tényleg kivételesen szépre sikeredett. :)
Janka: köszi!!! :)))
Böbe: átadom neki! :)
Borso: saját készítésű (Kiskukta-féle) fondant-ból nyújtottam egy kerek lapot, arra rajzoltam. Van egy szuper, fekete ételfesték filcem, azzal rajzoltam meg először a körvonalakat (hagytam egy órát száradni a filcvonásokat), aztán vékony ecsettel és ételfestékkel kifestettem a képet. Persze lehet marcipánlapra is festeni ha nem akarsz fondant-készítéssel bajlódni. :)

Borso írta...

Köszönöm!:)Ki fogom próbálni...

tejszínhab írta...

Helyeske! :)

Edit írta...

Köszi Zsuzsi, és ha tudnád, hogy milyen finom volt!!!!!! :-)))
Bendegúz sokat emlegeti!
Puszi

Luca írta...

Szuper lett! Most nagyon szivesen megkóstolnám.

teller-cake írta...

Borso: szívesen! :)
Tejszínhab: ;-)
Edit: örülök, hogy ilyen mély benyomást tettem rá...:)
Luca: köszi! :)

Muskátli Büfé írta...

Boldog szülinapot az Ünnepeltnek! Neked, Superwoman Zsuzsa, pedig óriási gratula! Csodaszép torta! A kézügyesség nagy ajándék!

Hankka írta...

Nagyon szép lett, és bizony nagyon finom is tud lenne a Sacher torta a csupa csokival és lekvárral! :)

teller-cake írta...

MuskátliBüfé: köszi!!! :)))
Hankka: én mindig tudnék enni belőle...:-P