2013. november 27., szerda

Blogszülinapi játékom sorsolása


Köszönöm, hogy annyian jöttetek köszönteni és ezáltal játszani a 2. blogszületésnapom alkalmából! :) Szám szerint 32 személy került a kalapba, közülük sorsoltam egy szerencsés nyertest.....

 Hajós Ágnest, azaz a Tetovált lányt :))) 

Kérlek Ági, küld el nekem elektronikus levélben (teller.cake@gmail.com) a postacímedet, hogy elküldhessem a korábban már bemutatott csomagot. :)

Kedd este 8-ig vártam a játékra a jelentkezőket, mert szerettem volna egy határvonalat meghúzni, hogy nyugodtan sorsolhassak. Köszönöm azoknak is akik még utána is jöttek és köszöntötték a blogomat! :*)

További szép napot mindenkinek, remélem jövőre is együtt ünnepelhetünk! :)



10 megjegyzés:

Millye írta...

Gratulálok a nyertesnek! :)

Györgyi írta...

Gratulálok Áginak :) Most már nem ússza meg, kénytelen lesz sütni :)

Okki írta...

Gratulálok a nyertesnek! :)

Muskátli Büfé írta...

Gratula a nyertesnek! :)

Unknown írta...

Nagyon köszönöm! Soha nem szoktam nyerni ilyen sorsolásokon, még tombolán se... A mai napom egyébként is jó volt, ezzel az estémet is széppé tetted:)

Hankka írta...

Gratulálok a nyertesnek, jövőre veletek ugyanitt! :)

Csigabige írta...

Gratulálok a nyertesnek! :)

trollanyu írta...

Gratulálok a nyertesnek:)

HajniZoli írta...

Gratula Ágnes! :-)

teller-cake írta...

Ági, nagyon örülök, hogy hozzájárulhattam (illetve szerintem mindenki nevében mondhatom: hozzájárulhattunk) egy szép napodhoz! :)