2021. március 1., hétfő

Harry Potter torta kétszer

Majdnem fél éve nem jelentkeztem már, aminek több oka is volt. Valahogy elszállt az ihlet az írástól, meg általában a sütéstől is. Nem próbáltam új recepteket, de ha igen, akkor nem fotóztam. De szerencsére ennél nagyobb bajunk nincs, és ne is legyen...

De Petrám 11. szülinapja alkalmából ígéretet tettem, hogy posztot írok. Két ütemben zajlott az ünnepség, egy családi és egy kisebb, barátnős. Mindkét alkalomra Harry Potter torta és sütik dukáltak, ez most a nagy kedvenc. Nagyon büszke vagyok Petrára, mind a hét könyvet kiolvasta!

A fondantból készült díszeket mindkét tortán felhasználtam, de kicsit máshogy. Az egyik torta csokis-málnás, a másik oreo kekszes-epres volt.

Harry Potter sütikkel jelentkezem még hamarosan.

Isten éltessen kislányom sokáig! 








7 megjegyzés:

Katalin írta...

Örülök hogy újra itt vagy, már hiányoltalak 😊.
Isten éltesse a lánykádat, nagyon szép ötletes tortákat kapott! És biztos mindegyik nagyon finom is volt! 😀

Éva írta...

Számontartottam a távollétedet hiányoztál.Örülök hogy itt vagy és ilyen csodás tortát készítettél ismét. Isten éltesse Petrát nagyon sokáig ! A legnagyobb unokám is kedveli és olvassa ezeket a könyveket de bízom benne hogy szülinapjára nem várja el hogy nagyija egy ilyen tortát készítsen :-)) Biztos örülne de én ....

teller-cake írta...

Köszönöm, hogy gondoltatok rám/ránk, majd igyekszem többet jelentkezni. :-)

KonyhaMalacka írta...

Örülök, hogy újra hallani felőled...
A tortád most is bámulatos, mint mindig :)
Sok boldogságot a lánykádnak !

Okki írta...

Jó újra látni! Ismételten nagyon szép tortákat készítettél, ahogy már megszoktuk tőled! :)
Utólag is boldog születésnapot Petrának! :)

marisz57 írta...

Zsuzsa, örülök hogy újra "ihleted" lett, és ilyen csodás tortákat mutatsz nekünk! Isten éltesse sokáig a szülinapos leánykát! :)

Gerdi írta...

Jó, hogy újra jelentkeztél! Csodás lett a torta! :-) Isten éltesse sokáig Petrát!