2023. április 5., szerda

Babka - jeruzsálemi kalács Blogkóstoló 34-re

Annyira örültem, hogy a "Gasztroblogok tiltás nélkül" Facebook csoportban felelevenítették a Blogkóstoló játékot újra. Ennél jobb hír már csak az volt, hogy egy számomra eddig ismeretlen blogról, Simone gasztroságaiból válogathattam. Külön öröm számomra, hogy több vad-receptet is felfedeztem nála, márpedig én nagyon sokszor főzök vadat. Tehát visszatérek még kóstolgatni! ;-)

De most persze édes dolgot választottam, azon belül is húsvétit. Mindenkinek ajánlom szívből a Babkát, azaz jeruzsálemi kalácsot. Mindenképpen csekkoljátok le az eredeti képeket, Simone kalácsa sokkal szebb lett mint az enyém. Valahogy én nem úgy csavartam, hogy szépen kijöjjenek a rétegek.

Viszont az íze, az mindent vitt! :-)

Két kalácsot készítettem a tésztából én is és hipp-hopp el is fogyott. Köszönöm Simone!

A recept itt érhető el még egyszer.



3 megjegyzés:

Katalin írta...

A tied is nagyon szép lett, és fő hogy finom! 😋

Névtelen írta...

Nagyon kívánatos ez a kalács! Jól választottál, Zsuzsa! :) Marisz

Ani írta...

Nagyon szép lett, már megcsodáltam a fb-n. Áldott ünnepeket kívánok!