2023. április 1., szombat

Birslikőr tejszínnel és húsvéti ajánlóval :-)


Ani a Parókia konyhájából éppen-csak megkóstolta a blogomat egy húsvéti linzer erejéig, én most azonnal visszakóstolok. :-D

Pedig nem is ő a sorsolt blogom a Blogkóstoló játékban, arra holnap tervezek készülni, de az még legyen titok. ;-)

Igazából két hete tettem össze ezt a likőrt, nővérem szülinapjára szánva, akinek nagyon ízlett karácsonykor a birsalmalikőröm. Aztán megláttam Aninál ezt a tejszínes változatot és muszáj volt elkészítenem. Milyen jól is tettem! 

A pontos receptet itt találjátok, lássatok hozzá bátran! :-)

És hogy mit ajánlok még Húsvétra?

Csigasajtos - nemrég készítettem először:

Madártej szelet - szintén egy friss szerelem:

Püspöksüveg - neve méltó a legszentebb ünnephez:

3bit szelet - csak mert finom:

Tojáslikőr - az elmaradhatatlan:







 







5 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon jó a kínálatod húsvétra, és a likőröd is nagyon tetszik, az is nagyon finom lehet.
Most tettem fel én is egy birslikőrt, amit a Te karácsonyi likőröd ihletett 😊.
Az is nagyon finom lett!

Éva írta...

Finom lehetett ez a likőr ! A felsorolt ajánlóidból is szívesen csemegéznék:)

marisz57 írta...

Kár, hogy későn olvastam ezeket a likőr recepteket! Már húsvétra nem lesz! Node sebaj! Nektek egészségetekre kívánom! :)

Gerdi írta...

A birs nagy kedvencem- ki kell próbálnom egyszer ezt a likőrt! Jó kis összeállítás, épp ebben a sorrendben jó is lesz! :-)

Ani írta...

Kedves vagy, hogy megemlítettél. Örülök, hogy ízlett a likőr. Tényleg nagyon finom. A tejszín nagyon jót tesz neki. Áldott ünnepeket kívánok!