2023. december 23., szombat

Karácsonyi tejfölös linzer - Advent 4.

 


Advent 4. vasárnapjára és egyben Szentestére készülődve ismételtem a nemrég felfedezett tejfölös linzert más formákban. 

A múltkor rénszarvas fejeket formáztam belőle, most karácsonyi motívumokat próbáltam kiszúrni a tetőnek szánt linzerlapokból: szív, csillag és a francia-kártya egyik színe most fenyőfa akar lenni.... :-D

A szív kiszúrósat málnadzsemmel töltöttem (köszönöm Anyukám! <3)

A csillag alakú tölteléke barackdzsem volt (saját)

A fácska alakút zöldre színezett fügedzsemmel töltöttem meg (saját)

Ezekkel kívánok áldott, békés karácsonyi ünnepeket mindenkinek! <3




3 megjegyzés:

Katalin írta...

Nagyon szépek lettek, és finomak is lehetnek a többféle lekvárral!
Békés, áldott karácsonyt kívánok neked és kedves családodnak, a lányoknak sok szép ajándékot!

Névtelen írta...

Nagyon helyesek lettek. Biztos finomak is. Áldott ünnepeket kívánok! Ani

Gizi írta...

Nagyon mutatós linzereket sütöttél! Meghitt, Szeretetteljes Karácsonyi Ünnepeket Kívánok Neked és Kedves Családodnak.