2023. december 17., vasárnap

Pepperkake, azaz norvég karácsonyi keksz újra - Advent 3.


Végre én is elkezdtem ma a karácsonyi készületeket fizikailag is, nemcsak lélekben. Egy 10 éve kipróbált norvég fűszeres kekszet ismételtem Trollanyu konyhájából. Sajnos az ő blogja már törlésre került, így oda nem tudok hivatkozni. Sajnálom is nagyon, sok-sok érdekes receptet és technikát tanultam tőle, amikor még naponta olvashattam.

Ez a keksz mindig jobban ízlett nekem, mint a mézeskalács receptem, pedig az is finom! Fűszeres és nagyon jó érződik a vaj benne, igazi karácsonyi ízbomba. :-)

A receptet itt találjátok.

A dekorálást Petrámmal végeztük. :-D Áldott készülődést mindenkinek!



4 megjegyzés:

Katalin írta...

De helyes kekszek, ügyesek voltatok, Te is és Petra is!
Már nálunk is megkezdődött a karácsonyi sütögetés, van már vaníliás kifli és mézesek, de lehet hogy ezek karácsonyig nagyon meg fognak csappanni 😀, és újra kell majd sütni. A bejgli a mélyhűtőben van már egy hete, ez legalább biztonságban van 😀.
További jó sütést kívánok nektek!

Gizi írta...

Gyönyörű kekszek, és a receptet elolvasva, nagyon finomak lehetnek. Én is nagyon sajnálom Trollanyu blogját, és azt is hogy szinte teljesen eltűnt az utóbbi években. További jó készülődést kívánok!

Éva írta...

Nagyon szép kekszeket készítettetek közösen a család. Régen én is elkészítettem trollanyu receptje alapján , sajnálom hogy a blogját nem folytatja!

Névtelen írta...

Ügyesek vagytok.