2012. március 30., péntek

Puncstorta 50-akarhanyadik szülinapra


Egy nagyon kedves ismerősöm férje kért meg, hogy süssek egy puncstortát a felesége szülinapjára. Mivel szerinte 50 felett már nem illik kort számolni, ezért csak egy 5-öst és egy kérdőjelet írjak valahova. Csináltam egy kis lapot fondantból, arra 3 fehér rózsát pici levelekkel. A rózsák közül emelkedett ki egy szívecske rajta a korjelzéssel (illetve nem jelzéssel :-)). A töltelék a hagyományos szirupos, piskótakockás töltet volt, rumos cukormázzal a tetején. A krémcsíkokhoz egy kevés puncsos vajkrémet főztem és kevertem ki. Az oldal díszítéséhez szintén egy kevés házi fondantot használtam.

9 megjegyzés:

Zsuzska írta...

Nagyon szép lett!

Linyah írta...

Szerintem is! :) Különösen az oldalán tetszik a díszítés.

Jámborné Budai Mónika írta...

Elegáns tetszik:))

Judóca írta...

Nagyon guszta!!!

trollanyu írta...

Nagyon szép lett:)Tetszik a piros szín, nehéz szép pirosat készíteni tortákra, legalábbis nekem:)

teller-cake írta...

Köszi szépen mindenkinek!

Emi írta...

Téynleg nagyon szép! Sosem ettem puncstortát, de annyira kívánom:) A neve alapján olyan fionom lehet:))

Rekaye blogja írta...

De szép! Hetek óta puncstortára vágyom!!! Sütnöm kell! :)

teller-cake írta...

Akkor hajrá!! :-)) Ez a Húsvét-várós időszak úgyis a sütésről szól!