2013. július 24., szerda

Hello Kitty nászpár fondantból


Nagyon érdekes kérésnek tettem nemrég eleget Kriszti barátnőmnek köszönhetően. Ő rendezte ugyanis idehaza az egyébként Angliában élő keresztlánya esküvőjét. A menyasszonnyal nézegették a blogomon a képeket, hogy ihletet kapjanak az menyasszonyi tortához, amikor is Csilla felsóhajtott az egyik Hello Kitty-s tortánál: de kár, hogy nem lehet ilyen esküvői tortája, úgy szereti ezt a figurát! Kriszti másnap már súgta is a fülembe: lehetséges lenne valahogyan egy Hello Kitty nászpár....? Naná! ;-)

Nem a figurázás a legerősebb oldalam, de ezzel a nászpárral most teljesen elégedett vagyok, olyan lett amilyennek elképzeltem. Házi fondant-ból készült az egész és gőz felett porcukorral kemény habbá vert tojásfehérjéből a szegélyek pöttyözése. 

Legközelebb hozom magát a tortát, amire felkerült ez a nászpár! ;-)


16 megjegyzés:

Okki írta...

Elégedett is lehetsz magaddal, mert nagyon jól sikerült! :) Nekem nagyon tetszik! :)

Süni írta...

Nem vagyok egy HelloKitty fan, de ez nekem is tetszik ;)

Böbe írta...

Nagyon jó!:))

Anazar írta...

Édes!!

Hankka írta...

De helyesek! :) Nagyon szépen kivitelezted, minden apró részletében tökéletes! :)

Éva írta...

Nagyon tetszik ügyes vagy, csak csodálni tudlak azzal tisztában van ugye?:)

Rozi írta...

Nagyon szépre sikerült,még a gombok is az ingen,részletesen kidolgoztad,

tetszik nagyon!

Jámborné Budai Mónika írta...

Nagyon szép lett, teljesen profi vagy:))

Névtelen írta...

Nagyon jól sikerült!:)

Kati írta...

Aranyosak:)

Millye írta...

Jajjjjj de cukik lettek! <3

HajniZoli írta...

Milyen aranyosak!:-)

trollanyu írta...

Csodás lett, gratulálok, aprólékos és profi munka, mint mindig:) Érdekes, hogy valaki ilyen esküvői tortát szeretne, de a végülis jól néz ki, egyáltalán nem gyerekes, hanem jópofa:)

teller-cake írta...

Okki: köszi! :))
Süni: örülök, hogy így van! :)
Böbe: köszi! :)
Anazar: :)))
Hankka: jó érzés, hogy Nektek is tetszik! :)
Éva: mindig olyan kedves vagy, köszönöm!!! :)
Rozi: örülök, hogy észrevetted az apró részleteket is, nagyon igyekeztem! :)
Mónika: :)))
Flóra: köszi! :)
Kati: ugye? :)))
Millye: nagy öröm nekem ha így látod!! ;-)
HajniZoli: :)))
Trollanyu: a tortával együtt amolyan "bájosan vagány lett", ma már annyiféle esküvői torta van, csak a képzelet szab határt...:)

Muskátli Büfé írta...

Zsuzsa, milyen lenne, ha a figurázás erős oldalad lenne? :D

teller-cake írta...

Hát nem is tudom...:-D Azért ebben tényleg van mit fejlődnöm, de szeretem a kihívásokat. ;-) Amúgy köszi!!!