2014. május 19., hétfő

Pöttyös Panna torta :)

 

Ki ne ismerné gyermekkorunkból a méltán népszererű, kedves könyvet, a Pöttyös Pannát? :)

Unokahúgom kislányának Boginak, ez most a kedvenc története, ezt a könyvet olvastatja rongyosra a szülőkkel. Így aztán adva is volt egyszerűen a téma a 4. szülinapjára a tortához.

Magát a tortát színes piskótalapokból állítottam össze a kedvenc csokikrémem segítségével. A bevonat a szokásos házi fondant volt, a figura és a pöttyök azonban marcipánból készültek.

Több száz kilométert utaztattuk ezt a tortát, de Bogi arcát látva - nagyon megérte! Isten éltessen sokáig Bogika még egyszer! <3



18 megjegyzés:

Györgyi írta...

Csudi jóóóóó :) Én is imádtam ezt a könyvet :)

tejszínhab írta...

De cuki! Nekem a pöttyös rudi jutott először eszembe, de ha a csokikrémeddel van töltve, biztos fincsi volt (már teszteltük itthon :)

Millye írta...

Ennivalóan cukiii :) A színes piskótával nagyon mutatós! Imádom

Katrabonc írta...

Még egyszer nagyon köszönjük Neked ezt a csodás tortát, Zsuzsókám:) Sok puszi!!! Szombat óta a Disney hercegnők is betörtek az életünkbe, örülhetünk mindketten, hogy nem a szülinapja előtt jött ez a mánia, a pöttyös torta sokkal édibb, mint pl. egy Arieles, nem?

Okki írta...

Nagyon édes lett a torta díszítése, és különösen tetszik, hogy színes lapokkal készült. :)

Jámborné Budai Mónika írta...

Jaj de aranyos!!

Katalin írta...

Csuda aranyos lett!

teller-cake írta...

Janka: és én is! <3
Tejszínhab: nekem is beugrott róla a Rudi! :))
Millye: köszönöm!!
Katrabonc: nincs mit, nekem volt öröm elkészíteni! Az meg különösen, hogy megúsztam Arielt és barátnőit... :-DD
Okki: örülök, hogy így látod! :)
Mónika: köszönöm!!
Katalin: olyan kis egyszerű és ez a titka is egyben, szerintem. :))

marisz57 írta...

Jaj, de cuki lett! nekem is egyik kedvencem a Pöttyös Panni volt! :)

Hankka írta...

Nekem is nagy kedvencem volt, nagyon szépen kivitelezted! :)

teller-cake írta...

Marisz, Hankka: örülök, hogy nálatok is kedvenc volt és hogy tetszik a torta! :)

Csigabige írta...

Nagyon szép és kedves tortát készítettél! Boldog születésnapot kívánok az ünnepeltnek!

Muskátli Büfé írta...

Boldog szülinapot az ünnepeltnek! Annyira jó látni a boldog arcocskákat - főleg ilyen színes torta "kíséretében"!!!

Seffer Lilla írta...

Hát ez nagyon cuki!

Luca írta...

Nagyon szuper lett a Pöttyös Panna torta. Több színű tortalap, nem semmi :)

teller-cake írta...

Köszi lányok! ;-)))

Hani írta...

Nagyon klassz lett a torta, tetszene Borikának is :). Megmutatom neki egy kevésbé késő időpontban. Elhiszem, hogy örült az ünnepelt!

teller-cake írta...

Mutasd csak meg Borikának.... :-) <3