2022. december 11., vasárnap

Karácsonyi ajánló

Szinte minden évben készítek egy karácsonyi ajánlót, hátha segítek vele másoknak - és magamnak is :-D - ötletelni. Idén már beszélgettünk férjemmel, hogy milyen süteményekkel kellene készülni szentestére. Szenteste vagyunk mindig együtt a gyerekekkel itthon, a többi napokon pedig a nagyszülőknél. Idén ezekre a finomságokra esett a választásunk...

Karácsonyfa kalács - ez egy új szerelem, elképzelem bejgli tésztával, fele mákkal, fele dióval... :-):


Néró - ezt idén biztosan készítek nyári sárgabarack dzsemmel:


Mákosgubás sajttortácska szilvaöntettel - díjnyertes receptem családi közkívánatra:


Diós kifli (linzer) - nekem enélkül elképzelhetetlen a karácsony:


Túrós pogácsa - sós harapnivalónak:



Göngyölt linzer - dióval, mákkal:



Cseh krémes - nagymamám receptárjából ismét:



Tojáslikőr - a koccintáshoz (ez idén kiegészül nálam birsalmalikőrrel, de az még érik, fotózás és posztolás még következik :-) ):

Áldott készülődést kívánok mindenkinek!





4 megjegyzés:

marisz57 írta...

Remek válogatás Zsuzsa! Legszimpatikusabb nekem a nagymamád Cseh krémese. Kellemes ünnepi tervezgetést kívánok! :)

Éva írta...

Finomságok , karácsonyfa kalácsod nagyon tetszik már a leveles tésztával is meghódított ! Kellemes készülődést kívánok! A birsalma likőr nagyon finom pár évvel ezelőtt készítettem.

Katalin írta...

Nagyon jó összeállítás, bármelyiket szívesen elfogadnám! 😊
További kellemes készülődést!

Gerdi írta...

Jó kis válogatás, akár le is csaphatnék rá, mert nekem még nem járnak a gondolataim a karácsonyi sütik körül. Azaz járnak, még szép, hogy, csak még közel sem jutottam el a döntés stádiumáig.